نگاه کلی به محصولات گروه صنعتی بالکان کارا

امروز توليدات این مجموعه در بازارهای داخلی بسیار پر مصرف بوده و امید آن است که در آینده نزدیک به بازارهای خارجی نیز ورود کنیم. این محصولات در خانواده بالابرها یا همان overhead crane ها بوده و در تناژهای مختلف تولید میگردد.
استفاده از بهترین متریال در ساخت دستگاه، محصولات تولیدی ما را از سایر رقبا متمایز نموده است.
در كنار توليد این محصولات، بومی سازی خدمات و دانش مهندسی نيز در دستور کار مجموعه قرار دارد تا محصولات صد در صد ایرانی تولید شود و با افتخار بگوییم که محصولات ما ایرانی است.
التزام كاركنان، مديران و صاحبان اصلی سرمايه در اين گروه به استانداردهای روز ملی و بين المللی و ارتقاء و بهبود مستمر محصولات و خدمات، از طريق مديريت همه جانبه فرآيند ها، ضمن بكارگيری سيستم های مكانيزه كنترل و بهبود عملكرد سبب شده فروش محصولات در بازارهای داخلی افزايش یافته، اين مهم به تازگی برای اولین بار در ایران با اخذ نشان استاندارد ملی برای محصولات تولیدی این مجموعه، نقطه عطفی درصنعت جرثقیل سازی کشور است.
بی ترديد حفظ ارزش و كرامت انسانی كاركنان به عنوان ارزشمند ترين سرمايه انسانی و همچنين مشتريان به عنوان مهمترين دارايی در مجموعه سبب شده تا امروز گروه صنعتی بالکان کارا به عنوان يك اقتصاد پويا و مولدِ بخش خصوصی در کشور معرفی گردد